Informație utilă

Ce mi se oferă la achiziţionarea biletului electronic?

La achitarea biletului electronic primiţi o chitanţă a itinerarului, ce conţine informaţia despre zborul pe care urmează să-l efectuaţi şi despre transportarea bagajului, analogic biletului de hârtie. Informaţia despre itinerarul zborului este prezentată în formă de text pe suport de hârtie cu formatul A4.

Vă recomandăm insistent să păstraţi această informaţie despre itinerarul zborului pe parcursul întregii călătorii, deoarece prezentarea acesteia poate fi solicitată de serviciul de securitate aeriană la intrarea în aeroport sau la efectuarea controlului de paşapoarte sau al celui vamal.

Unde se poate de rambursat biletul?

Rambursarea biletului neutilizat şi restituirea banilor pentru acesta poate fi efectuată în agenţia ce a efectuat vânzarea iniţială a biletului.

Dacă am procurat un bilet tur retur, însă nu a fost posibilă utilizarea primului segment de zbor, în acest caz se permite utilizarea segmentului de retur?

Dacă aţi cumpărat un bilet tur retur, (de exemplu Chişinau - Moscova - Chişinău) şi nu aţi utilizat primul segment de zbor (adică Chişinau - Moscova), atunci rezervarea Dvs. pentru retur va fi anulată în comformitate cu politica companiei aeriene. Consecutivitatea utilizării segmentelor de zbor trebuie strict respectate conform itinerarului indicat in biletul Dvs. Ca urmare Dvs. nu puteţi utiliza segmentul de retur.

Se permite transportarea cuţitelor de bucătărie sau a cuţitaşelor în bagajul de mână?

Transportarea obiectelor ascuţite în bagajul de mână este exclusă. Astfel de obiecte, indiferent de forma sau mărimea acestora (cuţite, seturi manichiură, epilatoare, foarfece) trebuie predate în bagajul de cală.

Termenul de valabilitate al paşaportului meu expiră în curând. Pot călători între timp?

Vă rugăm să vă asiguraţi că paşaportul dumneavoastră este valabil pentru perioada călătoriei. Afară de aceasta, ambasadele unor state cer ca paşaportul să fie valabil pentru o perioadă suplimentară de timp. Informaţia despre cerinţele respective poate fi concretizată la ambasadele ţării în care urmează să călătoriţi.

Este obligatorie achiziţionarea poliţei de asigurare pentru călătorie?

Vă recomandăm achiziţionarea poliţelor de asigurare pentru călătoriile în străinătate. Mai mult ca atât, aceasta poate fi una din condiţiile de eliberare a vizei din partea ambasadei ţării în care urmează să călătoriţi. O consultanţă în acest sens aţi putea s-o obţineţi la ambasadă. În dependenţă de destinaţia şi ruta stabilită, poate fi obligatorie şi administrarea anumitor vaccinuri. Vă rugăm să vă consultaţi în acest sens cu medicul dumneavoastră.

Cum pot economisi în momentul achiziţionării biletelor de avion?

- Cum pot economisi în momentul achiziţionării biletelor de avion?

-Sfatul nostru este să cumpăraţi bilete în prealabil.

Este foarte util să cunoaşteţi mai multe despre clasele de rezervare la bordul aeronavei şi despre diferite tarife care pot fi alese în dependenţă de scopul zborului, bugetul dvs., serviciul dorit, lungimea traseului, vârstă şi de alţi factori relevanţi. Companiile aeriene au trei clase principale de zbor: prima clasa, clasa business şi econom. Primele doua clase sunt mult mai scumpe, dar de obicei permit modificări şi rambursări după emiterea biletului. Serviciile pentru pasageri în aceste clase sunt la un nivel ridicat. Aceste tarife au de obicei un termen de valabilitate de un an.

Menţionăm principalele tarife, pentru a vă ajuta să alegeţi cea mai bună opţiune:

1. Tarif normal - costul biletului este mare, dar, de asemenea, oferă multe avantaje pasagerilor. Adesea, nu există restrictii privind durata de şedere la destinaţia dorita, nu există penalităţi pentru intoarcerea biletului sau schimbarea datei.

2. Tarif excursional. Termenul de valabilitate a biletului este de la 1 la 6 luni. În ceea ce priveşte zborul de retur, sunteţi obligat să Vă întoarceţi până duminică (în unele cazuri, nu mai devreme de 7 zile), nu contează în ce zi a săptămânii zburaţi spre destinaţie. Aveţi posibilitatea să modificaţi data de plecare doar în termenul de valabilitate al biletului. De asemenea, sunt restrictii şi penalităţi în caz de anulare bilet.

3. Tarif APEX. Termenul de valabilitate a biletului este de maximum trei luni. Cel mai adesea, biletele pentru acest tip de tarif trebuie să fie rezervate în avans şi procurate într-o anumită perioadă de timp înainte de data zborului. Modificarea datei de zbor pe bilet nu este permisă, dar unele companii aeriene, în cazuri foarte rare, pot permite modificarea datei zborului la retur cu plata unei penalităţi. Returnarea biletului este posibilă de obicei cel târziu cu o zi înainte de zbor cu aplicarea penalităţii. Dar fiecare companie aeriana are dreptul de a stabili reguli la discreţia sa.

4. Tarif PEX. Termenul de valabilitate al biletului este limitat la trei luni şi există condiţii foarte stricte (cum ar fi regula duminicii, sederea maxima – 3 zile, modificarea datei şi rambursarea nu se permit), determinate de fiecare companie aeriană în parte.

5. Tarif pentru tineri. Acest tarif se referă la pasageri în vârstă de 12 - 25 ani. În unele companii aeriene această vîrstă poate varia de până la 27-31 ani. De obicei, aceste tarife sunt mai eftine, dar sunt restricţionate.

6. Tarif SuperSaver. Acestea includ Super APEX, Super PEX. Sunt tarifele mai eftine, dar cu restricţii enorme. Acestea sunt destul de instabile şi impun procurarea biletului la momentul rezervării sau într-un timp foarte scurt după efectuarea rezervării. În costul final al biletului, în afară de tarif, intră taxele de aeroport, taxele de combustibil, comisioane şi uneori taxe agenţie, care sunt individual determinate de companiile aeriene şi fluctuează în permanenţă. Dacă doriţi să economisiţi bani, luaţi în considerare şi zborurile de transfer, care sunt mai eftine, mai ales dacă este implicat un singur transportator (companie aerienă).

Echipa aduce mulţumiri clienţilor săi fideli, care au făcut alegerea în ceea ce priveşte profesionalismul.

Noi aşteptăm cu nerăbdare să ne întâlnim cu clienţii noi ai agenţiei noastre!