În sezonul de vară, când numărul zborurilor și al pasagerilor crește considerabil, Aeroportul Internațional Chișinău vine în sprijinul călătorilor prin implementarea unui nou sistem de asistență directă în terminal, pentru a face călătoria mai ușoară, mai clară și fără stres.
„Ask Me” – ajutorul tău în aeroport
Pentru a reduce confuziile și a oferi suport în timp real, aeroportul a format echipe de ghidaj vizibil marcate cu tricouri albastre inscripționate cu „ASK ME” sau „Support pentru pasageri”. Aceste echipe sunt amplasate strategic în zonele cele mai tranzitate din terminal, pregătite să răspundă rapid la întrebări, să ofere direcții sau informații legate de:
Prezența personalului aeroportuar în mod activ în terminal demonstrează angajamentul Aeroportului Chișinău de a îmbunătăți experiența pasagerilor. Această inițiativă nu doar că oferă un sentiment de siguranță, ci și reduce timpul de așteptare și nivelul de stres, mai ales în cazul familiilor cu copii sau al celor care călătoresc pentru prima dată.
Ai întrebări? Caută tricoul albastru „ASK ME”! Angajații sunt acolo pentru tine – rapid, politicos și eficient.
AirService îți fa oferi:
Cu peste 20 de ani de experiență, AirService este aici să te ajute să alegi cea mai bună opțiune de zbor în sezonul estival, fie că mergi în vacanță, la rude sau într-o călătorie de afaceri.
Contactează AirService
Telefon: 022 800 100
Website: www.airservice.md
Indiferent de destinație, echipa AirService este gata să te sprijine, iar Aeroportul Chișinău te întâmpină cu echipe de asistență direct în terminal. Călătorește informat, în siguranță și fără griji.