Termeni și condiții

Termeni și condiții

Termenii, noțiunile și condiții generale reglementează relația dintre AIRSERVICE.MD și Utilizatorul/Clientul privind folosirea și achiziționarea serviciilor de rezervare a biletelor de avion și alte servicii turistice disponibile.

AIRSERVICE.MD este o platformă de vânzare online a biletelor de avion, precum și alte servicii turistice.

Acești termeni şi condiții, care pot fi amendați din când în când, se aplică direct sau indirect (prin distribuitori) tuturor serviciilor noastre disponibile online, prin e-mail, telefon. Prin accesarea, căutarea şi utilizarea website-ului/softului nostru şi/sau prin efectuarea unei rezervări, confirmați şi sunteţi de acord că aţi citit, înţeles şi aţi fost de acord cu toţi termenii şi condiţiile precizate mai jos, fără restricții, în caz de dezacord cu punctele descrise, puteți să nu utilizați serviciile oferite.

Aceste pagini, conţinutul şi infrastructura acestor pagini şi serviciul de rezervări online oferit pe aceste pagini şi prin acest website („serviciul”) sunt în proprietatea, operate şi furnizate de www.AIRSERVICE.MD („AIRSERVICE.MD”, „noi”, „nostru” ori „noastre”) şi sunt furnizate doar pentru uzul dumneavoastră personal, non-comercial, conform termenilor şi condițiilor de mai jos.

 

Condiții bilete de avion

În momentul efectuării rezervării, vi se vor afișa termenele de plată puse la dispoziție de companiile aeriene. Pentru rezervările ale companiilor de linie, cele mai multe companii de linie solicită ca plata biletelor să fie făcută în maxim 24 până la 48 ore, timp în care AIRSERVICE.MD menține disponibilitatea locurilor și a tarifelor, totuși compania aeriană poate anula unilateral orice rezervare și/sau modifica tariful fără informarea prealabilă a agenției sau clientului. Aceste informații le veți găsi disponibile pe pagina și în email-ul de confirmare a rezervării. Dacă plata nu este efectuata în intervalul comunicat, compania aeriana își rezervă dreptul de a anula biletele automat.

Pentru biletele low cost, WizzAir, Fly One, HiSky și alte companii lowcost  precum și  biletele de avion cu Conexiuni Inteligente nu se pot efectua rezervări fără ca plata să fie înregistrată în conturile AIRSERVICE.MD, prin urmare AIRSERVICE.MD nu vă garantează rezervarea locurilor și a tarifelor comunicate în momentul cererii de rezervare. Acestea vor fi garantate doar după ce plata este efectuată și biletele de avion sunt emise.

Atenție: între momentul efectuării cererilor de rezervare pe site sau telefonic și momentul achitării biletelor de avion și vizualizării plății în contul AIRSERVICE.MD de către angajații săi, pot apărea modificări de tarife sau locurile pot să nu mai fie disponibile. În aceste situații, AIRSERVICE.MD va anunța pasagerii și vor comunica următorul tarif sau vor propune variante noi de zbor care să satisfacă nevoile acestora.

 

Anulări/Modificări

În cazul în care doriți anularea sau modificarea serviciului rezervat sau achiziționat (și Furnizorul de servicii transport, sau transportatorul permite acest lucru), este responsabilitatea dvs. de a informa în scris sau telefonic AIRSERVICE.MD despre intențiile dvs. În anumite cazuri, este posibil să nu puteți anula / modifica biletele de avion sau va trebui să respectați anumite cerințe pentru aceste acțiuni. AIRSERVICE.MD sau Furnizorul de servicii transport acceptă toate formele de cereri scrise. AIRSERVICE.MD Furnizorul de servicii transport nu pot anula / modifica biletul de avion înainte de a primi cererea dvs. fermă.

Pentru serviciile prestate inclusiv emiterea biletului de avion, agenția percepe comision, valoarea acestuia fiind specificată la momentul achiziției.

În eventualitatea modificării unei rezervări (incluzând, dar fără a se limita, anulări voluntare sau involuntare, restituiri de sume, schimbări de nume), AIRSERVICE.MD își rezervă dreptul de a aplica anumite taxe pentru a acoperi costurile administrative care pot rezulta din aceasta acțiune. Aceste taxe diferă față de taxele impuse direct de către Furnizorul de servicii transport.

În cazul anulării biletelor de avion din motive voluntare, taxa de serviciu furnizat percepută în momentul emiterii biletului, nu se rambursează.

În caz de forță majoră și nu numai, compania aeriană poate anula sau întârzia zborul, precum și să anuleze rezervarea fără a notifica în prealabil Pasagerul, urmând ca banii să îi fie restituiți pasagerului sau să i se propună noi variante de zbor doar în strânsă corespundere cu legislația în vigoare. În toate aceste cazuri, pasagerul fie va fi informat direct de compania aeriana, fie de către reprezentații AIRSERVICE.MD.

Regulile tarifare impuse de companiile aeriene cu privire la schimbarea sau anularea biletelor de avion achitate sunt afișate la momentul rezervării. După achitare schimbarea sau anularea biletelor de avion se efectuează strict conform acelor reguli tarifare.

 

Bagaje

Fiecare companie aeriană are propriile reguli de transport a bagajelor. Aceste informații vă sunt prezentate pe site, în timpul procesului de rezervare sau de către consultanții AIRSERVICE.MD, telefonic.

Pentru unele companii aeriene, bagajul de mână și/sau cală este inclus în tariful comunicat pe site. Pentru companiile low cost și pentru unele companii de linie, bagajele sunt taxate separat față de prețul biletelor și aceste informații vă vor fi furnizate în timpul procesului de rezervare. Bagajele pot fi achiziționate în momentul efectuării rezervării sau ulterior emiterii biletelor de avion, dar nu mai târziu de efectuarea check-in-ului.

Fiecare companie aeriană are limite diferite (nr. de kilograme sau lungime/lățime/înălțime) pentru bagajele de mână sau de cală. În cazul în care nu vă încadrați în aceste dimensiuni, compania aeriana are dreptul de a vă taxa suplimentar.

 

Check-in

Check-in-ul la aeroport poate fi efectuat atât pentru companiile de linie cât și pentru cele low cost, însă pentru cele low cost, WizzAir, FlyOne și  alte companii lowcost se plăteșe o taxă suplimentară la momentul înregistrării. Obligația de check-in în general revine pasagerului. La solicitare un agent ticketing poate să vă ofere asistență pentru perfectare check-in. Pentru a evita achitarea unei taxe suplimentare, AIRSERVICE.MD vă recomandă să efectuați check-in-ul online înainte de zbor. La solicitarea pasagerului un agent AIRSERVICE.MD poate să vă asiste la perfectarea înregistrării și să vă expedieze cărțile de îmbarcare AIRSERVICE.MD oferă acest serviciu în mod gratuit dar nu are obligația să o facă.

 

Conexiuni Inteligente

Site-ul de bilete de avion online AIRSERVICE.MD oferă Utilizatorilor săi o aplicație Conexiuni Inteligente (numită în continuare "Conexiuni Inteligente"), ceea ce reprezintă un algoritm de căutare avansat pentru combinații de zboruri.

Combinațiile găsite cu ajutorul aplicației Conexiuni Inteligente cuprind două sau mai multe zboruri ale uneia sau mai multor companii aeriene, dar fiecare zbor este oferit ca un serviciu separat, iar companiile aeriene nu cooperează în crearea unei astfel de opțiuni de zbor. Opțiunea de zboruri găsite prin algoritmul unic Conexiuni Inteligente va fi denumită în continuare "Opțiune de zbor". Cumpărarea de bilete pentru o anumită Opțiune de zbor Conexiune Inteligentă nu reprezintă achiziționarea unui singur bilet de avion pentru tot itinerarul, cu una sau mai multe conexiuni. Atunci când se decide cumpărarea biletelor de avion găsite folosind Conexiuni Inteligente, Utilizatorul va efectua în mod formal o REZERVARE pentru fiecare bilet separat, al uneia sau mai multor companii aeriene.

Luând în considerare că Utilizatorul cumpără bilete separate pentru fiecare zbor ca parte a Opțiunii de zbor și întrucât configurațiile conexiunilor de zbor pot oferi o perioadă scurtă de timp pentru conexiune (luând în calcul criteriile de căutare indicați de Utilizator și de disponibilitatea zborurilor), în cumpărarea de bilete pentru o Opțiune de zbor cu Conexiuni Inteligente, poate sa apară riscul anulării unui zbor, întârzierea sau schimbarea orei, astfel încât poate rezulta incapacitatea de a utiliza zborul ulterior sau zborurile din Opțiunea de zbor. Utilizatorul își asumă pe propria răspundere achiziția acestui tip de itinerar când sunt combinații de două sau mai multe segmente de zbor.

Zboruri Separate - Opțiunile de zbor cu Conexiuni Inteligente, evidențiate prin sintagma ”Zboruri separate”, nu sunt acoperite de către careva obligații financiare de către  AIRSERVICE.MD. Tot riscul pentru pierderea zborurilor este al pasagerului.

 

Forță majoră (impediment justificativ)

Prin "forţă majoră" se înteleg evenimentele imprevizibile care sunt provocate de fenomene ale naturii: cutremur de pământ, alunecare de teren, incendiu, secetă, vânt puternic, ploaie torenţială, inundaţie, ger, înzăpezire etc. sau de circumstanţe economice sau sociale: revoluţie, stare beligerantă, blocadă, grevă, faliment, interdicţie la nivel statal a importului sau exportului, epidemie etc. Lista unor astfel de fenomene si circumstanțe nu este exhaustivă.

Evenimentul poate fi recunoscut ca forţă majoră numai în cazul când existenţa lui a dus în mod obiectiv la imposibilitatea îndeplinirii obligațiilor contractuale sau la îndeplinirea lor neconformă.

Conform art. 904 art.1 Cod Civil al Republicii Moldova: Justificarea datorită unui impediment (1) Neexecutarea obligației debitorului este justificată dacă ea se datorează unui impediment în afara controlului debitorului și dacă debitorului nu i se putea cere în mod rezonabil să evite sau să depășească impedimentul ori consecințele acestuia. (2) În cazul în care obligația a apărut dintr-un contract sau alt act juridic, neexecutarea nu este justificată dacă debitorul ar fi putut în mod rezonabil să ia în considerare impedimentul la data încheierii. (3) În cazul în care impedimentul justificator este doar temporar, justificarea produce efecte pe durata existenței impedimentului. Totuși, dacă întârzierea capătă trăsăturile neexecutării esențiale, creditorul poate să recurgă la mijloacele juridice de apărare întemeiate pe o asemenea neexecutare. (4) În cazul în care impedimentul justificator este permanent, obligația se stinge. Obligația corelativă de asemenea se stinge. În cazul obligațiilor contractuale, efectele restitutive ale acestei stingeri sunt reglementate prin dispozițiile art. 926-932, care se aplică în mod corespunzător. (5) Debitorul are obligația de a asigura ca creditorul să primească o notificare despre impediment și efectele lui asupra capacității de a executa, într-un termen rezonabil după ce debitorul a cunoscut sau trebuia să cunoască aceste circumstanțe. Creditorul are dreptul la despăgubiri pentru orice prejudiciu rezultat din neprimirea respectivei notificări. (6) Impedimentul justificator nu exonerează debitorul de plata despăgubirilor dacă impedimentul a apărut după neexecutarea obligației, cu excepția cazului când creditorul nu ar fi putut, oricum, din cauza impedimentului, să beneficieze de executarea obligației.

 

1. SERVICII

1.1 Prin intermediul paginii web www.AIRSERVICE.MD.md și/sau softului specializat, compania „INFOTURISM GRUP” SRL și partenerii afiliaţi, oferă o bază de date online dinamică de rezervare şi achitare a biletelor de avion și alte servicii turistice, cu ajutorul căreia la interpelarea, formulată de client prin intermediul unui formular special de căutare, pe pagina web pot fi afişate toate variantele disponibile de zbor şi servicii turistice, preţurile acestora, regulile și condițiile de contractare la momentul interpelării. Prin îndeplinirea formularului de rezervare, oferit de pagina web www.AIRSERVICE.MD și/sau softului specializat, clientul rezervă o opțiune de zbor, sau un serviciu turistic.

1.2 Informaţia oferită pe pagina noastră web la interpelarea clientului privind variantele de zbor şi preţurile acestora reprezintă informaţia companiilor aeriene, care efectuează rutele solicitate.

1.3 Prin acest website, noi (www.AIRSERVICE.MD.md şi partenerii (de distribuţie) afiliaţi) oferim o platformă online prin intermediul căreia toate tipurile de cazare temporară (de ex.: hoteluri, moteluri, hosteluri și B&B, numite ˝cazare/cazări˝) îşi pot promova camerele pentru a fi rezervate, şi prin care vizitatorii website-ului pot face aceste rezervări. Rezervând un serviciu de cazare prin AIRSERVICE.MD, intraţi într-o relaţie contractuală (care obligă din punct de vedere juridic) directă cu unitatea de cazare unde faceţi rezervarea. Din momentul în care faceţi rezervarea, Compania „INFOTURISM GRUP” SRL (AIRSERVICE.MD) acționează numai ca un intermediar între utilizator şi unitatea de cazare, transmițând detaliile rezervării utilizatorului unității de cazare relevante şi trimițând Utilizatorului un e-mail de confirmare pentru şi în numele unității de cazare.

1.4 Fiecare furnizor rămâne responsabil tot timpul pentru exactitatea, integritatea şi corectitudinea informaţiilor (descriptive) (incluzând preţuri şi disponibilitate) prezentate pe website-ul nostru. Website-ul nostru nu constituie şi nu ar trebui să fie privit ca o recomandare sau susţinere a calităţii, nivelului serviciilor sau clasificarea oricărei unități de cazare care este disponibilă.

1.5 Serviciile companiei „INFOTURISM GRUP” SRL (AIRSERVICE.MD) sunt disponibile exclusiv pentru utilizarea personală şi non comercială. De aceea, utilizatorul nu are permisiunea de a revinde, folosi, copia, monitoriza, afişa, salva sau reproduce orice conţinut sau informaţie, software, produse sau servicii disponibile pe website-ul AIRSERVICE.MD pentru orice activitate sau scop comercial sau competitiv.

1.6 Pagina noastră web nu este şi nu trebuie interpretată ca recomandare sau garanţie în beneficiul (calităţii, nivelului serviciilor sau ratingului) oricărei variante de zbor propuse.

1.7 Pentru fiecare interpelare concretă, în fiecare moment determinat de timp, baza de date dinamică formează o variantă a serviciilor turistice actuale în momentul interpelării, şi care corespunde situaţiei reale de disponibilitate a serviciilor conform criteriilor solicitate de utilizator/client.

1.8 Orice rezervare efectuată la AIRSERVICE.MD va fi considerată drept intenția utilizatorului de a achiziționa un anumit produs sau serviciu turistic de la Furnizorul de Servicii Turistice. Dacă cererea utilizatorului/clientului va fi acceptată, AIRSERVICE.MD expediază un e-mail de confirmare.

1.9 Toate serviciile turistice publicate pe website și/sau prin intermediul softului AIRSERVICE.MD, sunt în funcție de disponibilitatea Furnizorilor de Servicii Turistice. Termenii si condițiile Furnizorului de Servicii Turistice (incluzând regulile de transport al pasagerilor impus de liniile aeriene) se vor aplica adițional Termenilor și Condițiilor stipulate de AIRSERVICE.MD.

1.10 Termenii Furnizorilor de Servicii Turistice pot include prevederi referitoare la diferite proceduri de plată, obligații, anulări, modificări ale rezervărilor și restituiri de bani (daca este cazul) ori restricții de alta natură. Unele companii aeriene pot impune taxe suplimentare. AIRSERVICE.MD nu este responsabilă pentru costurile care pot să apăra în momentul transferurilor de la un aeroport la altul sau de la un terminal la altul.

1.11 AIRSERVICE.MD nu este responsabil pentru colectarea diferitor taxe locale, suplimentare de către unele hoteluri.

1.12 Client/Pasager este direct responsabil pentru respectarea condițiilor impuse de Furnizorul Serviciilor Turistice privind timpii de îmbarcare, reconfirmarea zborurilor sau a oricăror alte reguli.

 

2. CONDIȚII. BILETE DE AVION

2.1 Rezervările de locuri pentru zboruri se fac cu ajutorul sistemelor internaționale computerizate de rezervări, care permit accesul AIRSERVICE.MD la baza de date a companiei și rezervarea efectivă a locurilor pentru o anumită cursă în favoarea potențialilor pasageri.

2.2 Rezervările sunt gratuite și se fac înaintea datei de plecare. Durata rezervării opțiunii de zbor diferă în dependență de limita setată de compania aeriană sau companiile aeriene ce operează zborurile din opțiunea de zbor rezervată. Durata rezervării poate fi modificată oricând de către compania aeriană sau companiile aeriene ce operează zborurile din opțiunea de zbor rezervată fără a notifica prealabil, compania „INFOTURISM GRUP” SRL. Respectiv, compania „INFOTURISM GRUP” SRL, afișează această durata cu aproximație și nici într-un caz nu o poate garanta.

2.3 Odată cu efectuarea rezervării, pasagerul va primi de la AIRSERVICE.MD informații referitoare la prețul zborului (valabil la momentul rezervării), precum și informațiile referitoare la condiții, și reguli aplicabile biletului de avion ce poate fi cumpărat în baza respectivei rezervări.

2.4 Toate condițiile, regulile și restricțiile aplicabile unui bilet de avion sunt cele dictate de compania aeriană precum și de alți factori (de ex. obligația deținerii vizei), independenți de voința AIRSERVICE.MD. Aceste reguli, precum și prețul biletului de avion, se pot modifica, prin voința celor ce le-au impus, până la momentul cumpărării efective a biletului, fără ca AIRSERVICE.MD să poată fi făcută în vreun fel răspunzătoare. Prețul biletului de avion, pentru anumite opțiuni de zbor, se poate modifica în timpul procesului de emitere. În cazul în care va exista așa probabilitate de scumpire după achitarea opțiunii de zbor de către client, el va fi anunțat înainte de emiterea biletului despre acest lucru. Dacă opțiunile de zbor se scumpesc după achitare, în procesul emiterii, pasagerului i se va oferi posibilitatea achitării diferenței pentru finisarea emiterii opțiunilor de zbor, sau i se va rambursa suma achitată integral, prin aceeași metodă de plată prin care s-a efectuat achitarea. AIRSERVICE.MD nu poate fi făcută responsabilă de scumpirea biletelor de avion în procesul emiterii chiar și după achitarea în acest scop de către client.

2.5. Prezentarea la solicitarea clientului pe pagina web www.AIRSERVICE.MD.md a variantelor de zbor reprezintă oferta a AIRSERVICE.MD şi achitarea de către client a unei sau altei variante de ofertă reprezintă confirmarea acordului pasagerului de încheiere a contratului de vânzare bilete de avion cu AIRSERVICE.MD şi a contractului de transport de pasageri şi bagaje cu compania aeriană. Din momentul recepționării de către pasager a biletului de avion conform ofertei selectate și achitate de client, tranzacția de intermediere vânzare bilete de avion între pasager şi AIRSERVICE.MD cât şi contractul de transport între compania aeriană şi pasager se consideră încheiat. Chitanţa de rută (biletul electronic), trimisă la adresa electronică, indicată de client în momentul selectării şi achitării pentru zbor, reprezintă document de trecere, care confirmă faptul încheierii contractului de transport cu compania aeriană.

2.6. Clientul prin achitarea pentru bilet confirmă că înțelege că încheie un contract de transport şi intră într-o relaţie juridică directă nemijlocit cu compania de transport. De asemenea, Clientul prin achitarea pentru bilet acceptă că în caz că va avea careva pretenţii ce ţin de serviciile de transport, urmează să le înainteze direct companiei de transport; inclusiv în caz de insolvabilitate (faliment) a acesteia. AIRSERVICE.MD nu este garant sau reprezentant al companiei de transport.

2.7 La momentul rezervării unui zbor, utilizatorul are posibilitatea de a introduce detaliile cărții de fidelitate în cazul in care el este înscris deja într-un astfel de program al unei companii aeriene, aceste programe de fidelitate se supun termenilor și condițiilor impuse de către compania la care este înscris utilizatorul/clientul.

2.8. Preturile biletelor de avion comercializate prin AIRSERVICE.MD sunt rezultanta unui sistem complex de reguli tarifare, tarife contractuale, tarife publicate în sistemele centralizate de rezervări (GDS – Global Distribution Systems / Sisteme de Distribuție Globale a biletelor de avion), tarife speciale, tarif de serviciu al AIRSERVICE.MD, etc. În aceste condiții, fiecare zbor în parte presupune calcularea prețului aplicabil biletului de avion respectiv. Același zbor, cu aceeași companie poate genera prețuri diferite.

2.9. La unele tarife sau oferte speciale nu se pot face anulări sau modificări. Utilizatorul este obligat să verifice regulile tarifului prevăzut pentru biletul de avion rezervat.

2.10. Achitarea biletului de avion înseamnă că utilizatorul/pasagerul a făcut cunoștință cu toate condiţiile tarifului, taxe, taxa de serviciu aplicată de agenție, comisioane bancare şi este de acord cu ele.

2.11. Biletul de avion este documentul, înscrisul sau convenția electronică în baza căreia se efectuează zborul. Biletul de avion este emis de AIRSERVICE.MD, dar este proprietatea companiei aeriene pentru care a fost emis.

2.12. Pasagerul posesor al biletului de avion cumpărat are obligația de a-l păstra în stare buna și de a-l prezenta la îmbarcare în vederea admiterii sale la zbor. Pierderea sau deteriorarea biletului de avion de către pasager nu îl îndreptățește pe acesta la primirea unui nou bilet, neefectuarea zborului din acest motiv cade în sarcina exclusiva a pasagerului, fără ca acesta să poată pretinde AIRSERVICE.MD sau companiei nici un fel de despăgubiri.

2.13. Condițiile contractului și informațiile înscrise pe biletul de avion completează prezentele condiții generale. Se considera că pasagerul care a întrat în posesia biletului de avion a luat la cunoștința de toate aceste informații.

2.14. Client/Pasager urmează să respectă termeni de îmbarcare (înaintea plecării) recomandat de companiile aeriene, este de 180 min. pentru zborurile internaționale.

Termenul limită de înregistrare (ora poate fi diferită, în dependență de regulile stabilite de compania aeriană). După încheierea înregistrării, compania aeriană îşi rezervă dreptul de a nu accepta la rută pasagerii care au întârziat. Vă rugăm să vă prezentați la timp, adică cu 3 ore înainte de decolare, în dependență de regulile companiei, pentru îndeplinirea tuturor formalităților de înregistrare.

2.15. Unele companii aeriene solicită reconfirmarea zborului cu cel puțin 72 h înainte de plecare. Nerespectarea acestei reguli poate duce la anularea rezervării de zbor. Cupoanele biletului de avion trebuie utilizate în ordine consecutivă. În cazul nerespectării acestei prevederi, compania aeriană își rezervă dreptul de a anula biletul în cauză.

2.16. AIRSERVICE.MD nu este răspunzătoare și nu i se pot pretinde despăgubiri pentru că pasagerul nu a zburat, în următoarele condiții:

  • Pasagerul nu s-a prezentat la timp la îmbarcare (120 min înainte de ora plecării înscrisa pe bilet);
  • Pasagerul este refuzat la îmbarcare datorită unor probleme legate de documentele sale personale (inclusiv lipsa viza de intrare pentru țara de destinație, viza falsă, pașaport cu interdicție, etc) sau în situația unui refuz nejustificat al autoritarilor de a permite călătoria;
  • Alte împrejurări sau cazuri de forță majoră, pe care AIRSERVICE.MD nu le putea prevedea sau evita.

2.17. AIRSERVICE.MD nu este răspunzătoare pentru anulări, întârzieri sau modificări de orar ale companiei aeriene pentru care s-a emis biletul, pentru calitatea zborului sau pentru servicii aferente zborului (ex - pierderi de bagaje), obligații care cad direct în sarcina companiei aeriene. AIRSERVICE.MD, în conformitate cu Convențiile internaționale de la Varșovia este supusă cererilor companiilor aeriene. In astfel de situații, pasagerul se va adresa direct companiei transportatoare, care va despăgubi pasagerul în conformitate cu reglementările internaționale.

2.18. Pasagerul poate renunța (propria inițiativă) la biletul de avion cumpărat în orice moment, înainte de data plecării. Indiferent de motivul renunțării, cu aplicarea politicii de returnare conform regulilor impuse de companiile aeriene. De regulă cu aplicarea unei penalități de 100% din valoarea biletului inclusiv taxe și TSF (Ticket Service Fee) de emitere. Daca regulile companiei permit condiții de returnare mai avantajoase, AIRSERVICE.MD va aplica aceste reguli, în favoarea pasagerului, fără ca acestea să afecteze reținerea TSF.

2.19. Pasagerul poate modifica biletul inițial cumpărat în condițiile stabilite de compania aeriană pentru care a fost emis biletul, pentru fiecare caz în parte, achitând o taxa suplimentară stabilită de către compania aeriană + TSF stabilit de agenție în funcție de serviciul solicitat.

Cele mai răspândite servicii care pot fi achitate și contractate includ:

  • Bagaje suplimentare: Achiziționarea unor bagaje suplimentare sau a unor bagaje cu greutate mai mare decât cea permisă inițial;
  • Selectarea locului: Rezervarea unui loc specific în avion, cum ar fi un loc cu spațiu suplimentar pentru picioare sau unul la fereastră;
  • Prioritate la îmbarcare: Acces la îmbarcare prioritară pentru a evita cozile și pentru a se îmbarca primii;
  • Acces la lounge: Acces la lounge-uri exclusive din aeroport, unde pasagerii pot beneficia de facilități suplimentare, cum ar fi băuturi, gustări, internet și spații de relaxare;
  • Asigurare de călătorie: Asigurare pentru diverse riscuri de călătorie în străinătate;
  • Upgrade la clasa business sau first class: Trecerea de la clasa economică la clasa business sau first class pentru un confort sporit;
  • Mese speciale: Solicitarea de mese speciale în funcție de preferințe dietetice sau nevoi medicale;
  • Transport terestru: Rezervarea de transferuri de la și către aeroport, inclusiv servicii de taxi, shuttle sau închirieri auto;
  • Servicii de însoțire pentru copii: Asistență suplimentară pentru copii care călătoresc neînsoțiți etc.

2.20. Pasagerul nu poate utiliza numai parți componente ale zborului aferent biletului cumpărat. Neprezentarea pasagerului la primul zbor se considera renunțare la bilet și i se aplica prevederile din prezentele condiții generale.

2.21. Pasagerul nu poate transmite biletul de avion unei terțe persoane.

2.22. Neprezentarea la zbor presupune de regula pierderea biletului de avion, cu penalitate de 100% din valoarea biletului.

2.23. Pasagerul are obligația să se asigure că este în regula din punct de vedere al tuturor formalităților necesare călătoriei (politie, vamă, sănătate, pașaport, viza, etc), AIRSERVICE.MD neavând nici o răspundere în fata pasagerului din acest punct de vedere. Refuzul la îmbarcare dintr-unul din aceste motive cade în sarcina exclusiva a pasagerului, fără că acesta să poată pretinde  despăgubiri.

2.24. Datorită situației create prin cererile masive de azil politic sau rămânerile ilegale în țările din Vest, autoritățile tuturor statelor, chiar în prezența vizei de intrare eliberată de ambasadele țărilor respective, pot refuza fără explicații trecerea frontierei, respectiv îmbarcarea în avion a pasagerului. În astfel de situații, AIRSERVICE.MD nu i se pot solicita despăgubiri, deoarece imposibilitatea efectuării transportului se datorează faptei unui terț.

 

3. CONDIȚII. REZERVĂRI HOTELIERE

3.1. AIRSERVICE.MD, prin intermediul softului aferent, sau a web-sitului www.AIRSERVICE.MD.md, şi a altor site-uri și softu-uri deţinute de entități care cooperează cu AIRSERVICE.MD oferă Clientului/Utilizatorului serviciile sale hoteliere descrise în amănunt în ofertele individuale.

3.2. Clientul/Utilizatorul poate trimite o cerere privind o rezervare hotelieră prin Sistemul de rezervări disponibil prin intermediul site-ului www.AIRSERVICE.MD.md introducând toate datele necesare în formular, și/sau alte site-uri deținute de entități cu care cooperează AIRSERVICE.MD.

3.3. Confirmarea cererii şi a tarifului. AIRSERVICE.MD trimite o confirmare a cererii pe adresa de e-mail indicată de Client/Utilizator. Confirmare conține numărul de rezervare, şi detalii cu privire la serviciile hoteliere, tariful total al serviciilor (valabil la data rezervării), şi metoda de plată selectată. Clientul/Utilizatorul/ înainte de plată este obligat să verifice corectitudinea datelor introduse.

3.4. Client/Utilizator urmează să respectă termeni de check-in și check-out, stabilit de fiecare hotel aparte. De obicei ora normală de check-in este 14:00, iar check-out-ul se face până la ora 11:00.

3.5. AIRSERVICE.MD nu este răspunzătoare în fața Clientului/Utilizatorului pentru acordarea necorespunzătoare de servicii, care au fost comandate și achitate pe loc, în țara de sejur sau de destinație.

3.6. Informațiile conținute pe web www.AIRSERVICE.MD.md și alte materiale promoționale ale AIRSERVICE.MD, sunt prezentate la momentul compunerii lor, ulterior, pot să difere de datele reale, după cum acestea suportă modificări. Toată informația despre serviciile turistice comandate corespunde situației existente la momentul Cererii, urmând a fi confirmate de către furnizorul de servicii.

3.7. AIRSERVICE.MD folosește exclusiv clasificarea hotelurilor realizată de companiile furnizori, care asigură deservirea Turiștilor pe teritoriul țării de sejur în acordarea informației despre categoriile (numărul de stele) hotelurilor. Clasificarea hotelurilor se realizează de fiecare astfel de companie-partener pe bază de standardele practicile sale de afaceri, și poate să nu coincidă cu categoria (numărul de stele), care este definită de organele oficiale sau de către administrația hotelului. În legătură cu diferențele semnificative ale practicii de reglementare normativă a standardizării și certificării serviciilor hoteliere în țările străine, documentele oficiale care confirmă certificarea serviciilor pot fi acordate turiștilor doar în cazul disponibilității acestora la companiile-parteneri.

3.8. Clientul prin achitarea pentru rezervarea hotelieră confirmă că înțelege că încheie un contract de cazare şi intră într-o relaţie juridică directă nemijlocit cu unitatea de cazare. De asemenea, Clientul prin achitarea rezervării acceptă că în caz că va avea careva pretenţii ce ţin de serviciile de cazare, urmează să le înainteze direct unității de cazare. AIRSERVICE.MD nu este garant sau reprezentant al unității de cazare sau altor furnizor de servicii turistice.

3.9. Făcând o rezervare la un furnizor de cazare, Clientul/Utilizatorul acceptă că este de acord cu politica de anulare şi neprezentare a acelui furnizor de cazare şi cu orice alţi termeni şi condiții (de livrare) ai furnizorului de cazare care se pot aplica rezervării sau sejurului Clientului/Utilizatorului, inclusiv pentru serviciile sau produsele oferite de furnizorul de cazare (termenii şi condițiile de livrare ale unui furnizor de cazare pot fi obținuți de la furnizorul de cazare relevant).

 

4. TARIFE ȘI PREȚURI

4.1. Ca răspuns la interpelarea completată de client/utilizator în formularul de căutare pe pagina web www.AIRSERVICE.MD sau prin intermediul softului aferent, se afișează toate variantele de servicii turistice interpelate și accesibile la momentul interpelării şi prețurile valabile la momentul efectuării solicitării respective.

4.2. La unele tarife sau oferte speciale nu se pot face anulări sau modificări. Clientul/Utilizatorul urmează să verifice regulile concrete ale tarifului serviciilor turistice rezervate.

4.3. Pentru plata cu cardul bancar direct pe site, AIRSERVICE.MD va încasa suma pentru bilet/serviciul solicitat după cum urmează:

  • în Lei (MDL) dacă cardul bancar al plătitorului are ca bază valuta LEI MDL;
  • în Lei (MDL), indiferent de valuta de bază a cardului plătitorului cu convertirea valutei de referință (USD, EUR), excepție fac cardurile cu baza valutei LEI MDL.

Clientul la momentul achitării alege cu ce card achită.

În plus, pentru a minimiza efectele încercării de fraudare a tranzacțiilor cu carduri bancare, înainte de a emite documentele de călătorie, AIRSERVICE.MD își rezervă dreptul dea efectua verificări aleatorii: de a cere dovada adresei utilizatorului, o poză cu un document de identitate a persoanei deținătoare a cardului respectiv, precum si un extras de cont recent. Toate tarifele și taxele pot fluctua datorită modificării cursului de schimb.

4.4. Preturile serviciilor comercializate prin AIRSERVICE.MD sunt rezultatul unui sistem complex de reguli tarifare, tarife contractuale, tarife publicate în sistemele centralizate de rezervări, tarife speciale, taxă de serviciu a AIRSERVICE.MD etc. În aceste condiții, fiecare produs turistic în parte presupune calcularea prețului aplicabil serviciului respectiv. Același serviciu, cu același furnizor companie poate genera prețuri diferite. Dată fiind infinitatea de prețuri aplicabile serviciilor turistice, acestea, ca și regulile aplicabile lor, nu pot fi afișate sau publicate (în totalitate).

4.5. Prețul oricărui serviciului presupune condiții, reguli și restricții speciale aplicabile serviciului respectiv. Clientul/Utilizatorul/Pasagerul are obligația să se informeze despre aceste reguli înainte de a cumpăra respectivul produs. După cumpărarea serviciului se considera că Clientul/Utilizatorul/Pasagerul a luat la cunoștința despre toate aceste reguli, el nu mai poate pretinde ca nu a fost informat.

4.6. În cazul în care Clientul/Utilizatorul/Pasagerul achită biletul de avion în numerar la sediul agenției partenere, plata se face în lei moldovenești, la cursul de schimb al băncilor comerciale față de EUR, USD sau o alta valută față de care sunt legate tarifele companiilor aeriene.

4.7. Nu se accepta alte modalități de plată în afara celor prezentate pe Site și nu ne asumăm nici o responsabilitate pentru sumele de bani trimise prin curierat.

4.8. Pentru activitatea specifică, agenția AIRSERVICE.MD aplică o politică de tarife de serviciu, denumite pe scurt TSF (Ticket Service Fee sau Transaction Service Fee). TSF-urile nu sunt returnabile în caz de anulare sau modificare a biletului de avion.

4.9. AIRSERVICE.MD sau Furnizorul de Servicii își rezerva dreptul de a încasa suplimentar orice taxe (sau Comisioane) care pot sa apăra la momentul rezervărilor prin metoda de plată cu Cardul Bancar. În acest caz utilizatorul consultă banca emitentă, regulile aplicabile operațiunilor, plăților cu cardul bancar.

Informație adițională privind achitările:

Pentru serviciile achitate în MDL, prin virament - plățile sunt procesate de Societatea Comercială „Inforturism Grup” SRL INDO 1009600019091, cu sediul MD-2021, Republica Moldova, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare, 3, prin intermediul băncilor comerciale înregistrate în Republica Moldova.

 

5. ALTE CONDIȚII

5.1. Acest Regulament, cât şi prestarea serviciilor noastre sunt reglementate de legislația în vigoare a Republicii Moldova, Regulile Asociaţiei Internaţionale de Transport Aerian (IATA – International Air Transport Association) și Convenția de la Varșovia.

5.2. Afișarea de către AIRSERVICE.MD a prezentelor condiții generale presupune obligativitatea Clientului/Utilizatorului de a le citi. Se consideră ca Clientul/Utilizatorul/Pasagerul care a achiziționat serviciul turistic la AIRSERVICE.MD a luat la cunoștința despre conținutul acestor condiții si el nu va mai putea invoca ulterior necunoașterea lor sau lipsa de informare.

5.3. Dacă nu este convenit altfel, informaţia şi orice programe computerizate, software-ul, necesare pentru prestarea serviciilor AIRSERVICE.MD şi folosite pe pagina web www.AIRSERVICE.MD.md şi respectiv drepturile de autor şi economice asupra acestora în calitate de proprietate intelectuală aparţin AIRSERVICE.MD sau furnizorilor acesteia.

5.4. Toate litigiile, apărute în legătură cu acest Regulament, cu contractul de intermediere/emitere bilete de avion, contractul de transport şi prestarea serviciilor noastre, se soluționează prin negocieri sau în instanțele de judecată ale Republicii Moldova, dacă Agenția nu va indica altceva.

5.5. Conform limitărilor, stabilite în acest Regulament de prestare a serviciilor, AIRSERVICE.MD poartă răspundere numai pentru daune directe, cauzate real sau ca urmare a ne-executării reale a obligaţiilor noastre în cadrul prestării de către noi a serviciilor şi numai în limita comisionului încasat de la Furnizorul serviciului respectiv.

5.6. În cazul în care o clauză sau o parte din prezente Condiții va fi declarată nulă, clauzele rămase valabile vor continua să-şi producă efecte.

5.7. Dacă vor apărea reclamații în legătură cu neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligațiilor companiei AIRSERVICE.MD prevăzute în Termeni și Condiții, ele se vor soluționa în baza negocierilor, ori în ordinea pretențiilor.

Orice reclamație cu privire la serviciul achiziționat se va face în scris, în termen de maximum de 7 zile de la data producerii evenimentului reclamat. Termenul pentru a răspunde la pretenția înaintată este de 30 zile calendaristice.

Pentru a depune o reclamație în format electronic este necesar de a dispune de semnătura electronică, astfel aceasta poate fi expediată în adresa de email: info@airservice.md.

În cazul în care nu dispuneți de semnătura electronică, reclamația urmează a fi expediată prin intermediul Poștei Moldovei la sediul AIRSERVICE.MD din Republica Moldova, mun. Chișinău, str. Pușkin 24, MD 2012.

5.8. Toate litigiile, apărute în legătură cu aceste Termeni și Condiții, şi prestarea serviciilor noastre, se soluţionează în instanţele de judecată competente ale Republicii Moldova.

 

PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Angajamentul „INFOTURISM GRUP” SRL cu privire la protecția datelor cu caracter personal.

„INFOTURISM GRUP” SRL cunoaște importanța datelor dumneavoastră personale și se angajează să protejeze confidențialitatea și securitatea acestora. De aceea, este important pentru noi să vă furnizăm într-o manieră integrată informațiile legate de prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, în cadrul prezentelor Termeni si Condiții.

“INFOTURISM GRUP” SRL respectă confidențialitatea tuturor clienților noștri şi confidențialitatea tuturor vizitatorilor website-urilor noastre şi va trata/prelucra datele personale cu mare atenție, în condiții tehnice și organizatorice de securitate adecvată.

“INFOTURISM GRUP” SRL prelucrează datele cu caracter personal primite direct de la dumneavoastră, în calitate de persoane vizate, sau indirect cu ocazia derulării raporturilor comerciale/contractuale la accesarea serviciilor oferite de “INFOTURISM GRUP” SRL.

Datele cu caracter personal sunt colectate fie numai cu acordul/acceptul dumneavoastră, daca sunt oferite cu buna știință, de buna voie, din proprie inițiativă, fie la solicitarea “INFOTURISM GRUP” SRL, de exemplu prin unul din formularele on-line utilizate, respectiv formularul de contact online, formularul de comanda servicii online, etc., prin abonarea la newslettere (bineînțeles, doar după ce ati optat sa primiți aceste newslettere), participarea la tombole si concursuri, prin completarea datelor în formularul de înregistrare, cont pe un website “INFOTURISM GRUP” SRL, etc.

Utilizarea acestui website dar și a altor website-uri ale “INFOTURISM GRUP” SRL de către dumneavoastră se supune prezentelor prevederi și Condițiilor generale, tehnice si de participare ale “INFOTURISM GRUP” SRL.

Dacă nu sunteți de acord cu oricare dintre termenii prezentelor termeni și condiții nu utilizați niciunul dintre website-urile noastre sau nu ne furnizați datele dvs. personale. Este posibil ca anumite servicii să fie condiționate de furnizarea datelor dvs. personale.

“INFOTURISM GRUP” SRL nu va prelucra datele dumneavoastră personale decât în măsura în care acest demers este necesar îndeplinirii scopurilor mai jos menționate, cu respectarea masurilor legale de securitate și confidențialitate a datelor.

 

Ce date cu caracter personal prelucrează “INFOTURISM GRUP” SRL?

Prelucrarea datelor cu caracter personal reprezintă orice operațiune sau set de operațiuni, care se efectuează asupra datelor dumneavoastră cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi: colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea, sau punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, blocarea, ștergerea, distrugerea, arhivarea.

Pentru a accesa website-urile “INFOTURISM GRUP” SRL, nu este nevoie să ne furnizați niciun fel de date cu caracter personal.

In contextul desfășurării activității curente a “INFOTURISM GRUP” SRL, inclusiv derulării activității comerciale/contractuale, procurare bilete de avion, procurare servicii de cazare, procurare pachete turistice, implicând achiziționarea de servicii “INFOTURISM GRUP” SRL oferite pe website, achiziționarea biletelor on-line sau abonarea la newsletter-ele “INFOTURISM GRUP” SRL, precum și în contextul îndeplinirii obligațiilor legale, vă putem solicita anumite date cu caracter personal.

În acest sens, “INFOTURISM GRUP” SRL va prelucra, printre altele, următoarele date cu caracter personal: numele și prenumele, telefon/fax, adresa de domiciliu/reședință, e-mail, profesie, loc de muncă, adresa IP, nr. Card bancar, data expirării cardului, etc.

 

Cine sunt persoanele vizate?

Persoanele (vizate) ale căror date pot fi prelucrate de către “INFOTURISM GRUP” SRL, exclusiv în scopurile mai jos menționate sunt:

Clienții persoane fizice ai “INFOTURISM GRUP” SRL (actuali, foști sau potențiali), vizitatori, public larg, reprezentanții/împuterniciții ai acestora, legali sau convenționali;

 

Consecințele refuzului furnizării datelor cu caracter personal

Dumneavoastră, în calitate de persoana vizată, sunteți obligați să furnizați date complete, actualizate și corecte.

Pentru a va putea oferi anumite servicii specifice activității “INFOTURISM GRUP” SRL (de ex., dar fără a se limita la, rezervări bilete de avion, procurare pachete turistice), “INFOTURISM GRUP” SRL va solicita datele cu caracter personal necesare prestării respectivelor servicii, iar refuzul de a furniza astfel de date poate determina imposibilitatea furnizării serviciilor “INFOTURISM GRUP” SRL.

Atunci când achiziționați un serviciu furnizat de “INFOTURISM GRUP” SRL, vom colecta date personale în legătura cu prestarea respectivelor servicii.

Prin citirea prezentelor prevederi, prin furnizarea datelor personale în vederea accesării serviciilor “INFOTURISM GRUP” SRL sau achiziționării de bilete de avion, pachete turistice etc. prin intermediul website-urilor deținute de “INFOTURISM GRUP” SRL, dumneavoastră sunteți informat/ă și/sau vă exprimați în mod expres consimțământul (vă dați acordul) cu privire la prelucrarea datelor personale în conformitate cu dispozițiile legale privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date (legislația internă legea nr.133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal și dreptul comunitar-UE Regulamentul 2016/679 din 27 aprilie 2016).

În cazul în care prelucrarea datelor nu mai este necesară pentru oferirea unui serviciu, pentru îndeplinirea unei obligații legale, și nici nu este justificată de un interes legitim al “INFOTURISM GRUP” SRL, dumneavoastră puteți refuza o astfel de prelucrare sau vă puteți retrage consimțământul dat anterior, refuzul urmând să producă efecte pentru viitor. Spre exemplu, persoanele vizate îsi pot retrage consimțământul pentru prelucrarea datelor în scop de marketing direct, oferte personalizate, oricând și fară să fie necesar să indice un motiv. Ulterior soluționării cererii de retragere a consimțământului, persoana vizată nu va mai primi informări comerciale cu privire la serviciile oferite de “INFOTURISM GRUP” SRL.

 

Care sunt scopurile colectării datelor cu caracter personal?

Utilizam datele dumneavoastră cu caracter personal doar în următoarele scopuri:

  • Derularea activității comerciale/contractuale a “INFOTURISM GRUP” SRL;
  • Facturarea și încasarea valorii serviciilor “INFOTURISM GRUP” SRL;
  • Marketing, promovare, reclama, publicitate, concursuri, loterii publicitare, programe de loialitate, inclusiv transmiterea de oferte comerciale generale sau personalizate; dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor;
  • Gestionarea relațiilor cu clienții;
  • Comunicarea comerciala cu clienții prin orice mijloc de comunicare
  • Îndeplinirea obligațiilor legale incidente
  • Comunicarea cu organismele/autoritățile/instituțiile publice sau de interes public;
  • Activități de audit si control/supraveghere;
  • Arhivare, scopuri statistice;
  • Colectare debite/Recuperare debite restanțe;
  • Soluționarea disputelor și litigiilor, punerea în executare a unor hotărâri judecătorești, arbitrale, ordine judecătorești, etc.

“INFOTURISM GRUP” SRL va considera toate informațiile colectate de la dumneavoastră ca fiind confidențiale si nu le va partaja cu terți (cu excepția partenerilor de afaceri, așa cum este această situație descrisă mai jos) fără consimțământul dumneavoastră expres și anterior.

 

Cine sunt destinatarii datelor dumneavoastră cu caracter personal?

Destinatarii datelor pot fi chiar persoanele (vizate) care au furnizat datele persoane, după cum urmează:

Clienți persoane fizice ai “INFOTURISM GRUP” SRL (actuali, foști sau potențiali), vizitatori, public larg, reprezentanți/împuterniciții acestora, legali sau convenționali (pentru scopul derulării raporturilor comerciale/contractuale);

 

Destinatarii (alții decât persoanele vizate) datelor pot fi:

Autorități publice centrale și locale, autorități judecătorești, poliție, (în limitele prevederilor legale și/sau ca urmare a unor cereri expres formulate), societăți bancare, executori judecătorești, societăți de asigurare și reasigurare, organizații de cercetare a pieței (scop statistic) etc.

Confidențialitatea datelor cu caracter personal va fi asigurată de către “INFOTURISM GRUP” SRL și nu vor fi furnizate către alți terți în afara celor menționați în prezentul document.

 

Prelucrarea datelor cu caracter personal în scop promoțional (marketing)

Datele cu caracter personal furnizate de dumneavoastră (cum ar fi: nume și prenume, adresa de e-mail, nr. fax, nr. telefon mobil/fix, etc) vor putea fi prelucrate de “INFOTURISM GRUP” SRL cu respectarea drepturilor dvs., în special a dreptului de informare și opoziție, în următoarele scopuri: marketing (inclusiv marketing direct), concursuri, loterii publicitare, efectuarea de comunicări comerciale pentru serviciile “INFOTURISM GRUP” SRL, inclusiv cele dezvoltate împreuna cu un partener “INFOTURISM GRUP” SRL, prin orice mijloc de comunicare, inclusiv prin intermediul serviciilor de comunicații electronice. Datele cu caracter personal furnizate de dumneavoastră vor putea fi folosite în scop promoțional (marketing) si pentru produsele sau serviciile altor parteneri ai “INFOTURISM GRUP” SRL, cu respectarea drepturilor dumneavoastră.

În cazul în care “INFOTURISM GRUP” SRL intenționează să utilizeze datele dumneavoastră în scopuri de marketing direct, (dacă persoanele vizate au optat în acest sens) dvs. veți fi informați în prealabil. Dumneavoastră vă puteți exercita dreptul de prevenire a unei asemenea prelucrări prin selectarea casetelor adecvate din formularele/documentele utilizate pentru colectarea datelor cu caracter personal.

Indiferent de situație, în cazul în care veți dori ca datele cu caracter personal să înceteze a mai fi prelucrate de “INFOTURISM GRUP” SRL, ne puteți solicita în mod expres încetarea oricărei prelucrări de date din partea noastra. Totodată, atunci când veți dori să nu mai primiți newslettere sau materiale informative din partea “INFOTURISM GRUP” SRL, vă puteți dezabona folosind butonul „Dezabonare” sau „Unsubscribe”.

In relatia cu “INFOTURISM GRUP” SRL, dumneavoastră, beneficiați conform prevederilor legale aplicabile de următoarele drepturi: dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul la ștergerea datelor, dreptul la restricționarea prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul la opoziție și procesul individual automatizat.

 

Durata prelucrării datelor cu caracter personal

În vederea realizării scopului menționat, “INFOTURISM GRUP” SRL va prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal pe toata perioada de desfășurare a relațiilor contractuale pentru care ați accesat serviciul, până în momentul în care dumneavoastră, sau reprezentantul legal/convențional al dvs., veți exercita dreptul de opoziție/ de ștergere (cu excepția situației în care “INFOTURISM GRUP” SRL prelucrează datele în baza unei obligații legale sau justifică un interes legitim). Ulterior încheierii operațiunilor de prelucrare a datelor cu caracter personal, în scopul pentru care au fost colectate, dacă dumneavoastră sau reprezentantul legal/convențional nu veți exercita dreptul de opoziție/de ștergere, conform legii, aceste date vor fi arhivate de către “INFOTURISM GRUP” SRL pe durata de timp prevăzută în procedurile interne și legislația în vigoare “INFOTURISM GRUP” SRL si/sau vor fi distruse conform prevederilor legislației.

 

Ce măsuri de siguranță sunt utilizate pentru protejarea datelor dumneavoastră?

Pentru a evita utilizarea fără drept a datelor personale, precum și eventualele abuzuri, utilizăm metode și tehnologii de securitate, împreună cu politici și proceduri de lucru adecvate, pentru a proteja datele cu caracter personal colectate.

Securitatea integrală a datelor transmise prin internet nu poate fi niciodată garantată. In timp ce “INFOTURISM GRUP” SRL depune toate eforturile în privința protejării datelor dumneavoastră personale, nu putem garanta în mod absolut securitatea datelor transmise către website-urile “INFOTURISM GRUP” SRL. Orice transmisie de date se face pe riscul dumneavoastră. Odată ce primim informația referitoare la dumneavoastră, vom utiliza proceduri și măsuri stricte de siguranță împotriva utilizării neautorizate, nelegale, distrugerii, pierderii accidentale sau divulgării datelor personale.

 

Securitatea datelor bancare.

În cazul plăților efectuate cu cardul (exemplu: achiziționare bilete online), comercializarea se efectuează prin intermediul soluțiilor de plată online oferite de terți autorizați în relația cu “INFOTURISM GRUP” SRL care sunt descriși în prezentul Regulament (termini și condiții). În vederea eliminării riscului ca datele dumneavoastră să intre în posesia și să fie folosite abuziv/nelegal de persoane neautorizate, terții autorizați în relația cu “INFOTURISM GRUP” SRL garantează legalitatea și securitatea datelor personale (număr de card, data expirării, etc) și a sistemelor informatice utilizate.

 

Condițiile transferurilor de date personale în afara spațiului UE și al Zonei Economice-Europene.

Transferurile de date în afara spațiului UE și al Zonei Economice-Europene se pot face numai în condițiile prevăzute de legislația specifică națională și UE privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestora.

 

Care sunt drepturile dumneavoastră?

Prin citirea acestui document, dumneavoastră ați fost informat/ă cu privire la drepturile de care beneficiați, conform prevederilor legale aplicabile, respectiv: dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul la ștergerea datelor, dreptul la restricționarea prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul la opoziție și procesul individual automatizat. Totodată, atunci când prelucrarea se realizează pe consimțământ, dumneavoastră aveți dreptul, de a va retrage consimțământul în orice moment în formă scrisă, adresată “INFOTURISM GRUP” SRL, în condițiile legislației aplicabile, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia.

De asemenea, dumneavoastră aveți dreptul de a vă opune în orice moment, în mod gratuit și fără nici o justificare, prelucrării datelor personale în scop de marketing direct, utilizând, dacă este cazul, funcția de dezabonare inclusă în materialele de marketing.

Pentru celelalte scopuri, dumneavoastră aveți dreptul de a vă opune, în orice moment, în mod gratuit, ca datele cu caracter personal pe care le furnizați către “INFOTURISM GRUP” SRL să facă obiectul unei prelucrări, cu menționarea datelor și scopului avute în vedere, numai pentru motive întemeiate și legitime, legate de situația dvs. particulară, cu excepția cazurilor în care “INFOTURISM GRUP” SRL demonstrează că are motive legitime și imperioase care justifică prelucrarea și care prevalează intereselor, drepturilor și libertăților dumneavoastră sau că scopul este constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță. În caz de opoziție nejustificată, “INFOTURISM GRUP” SRL este îndreptățit sa prelucreze în continuare datele în cauză.

Prin citirea acestui document dumneavoastră ați luat la cunoștință si înțelegeți faptul că datele cu caracter personal furnizate către “INFOTURISM GRUP” SRL constituie elemente determinante pentru accesarea serviciilor oferite de “INFOTURISM GRUP” SRL și/sau derularea activității comerciale/contractuale.

În cazul în care, dumneavoastră, direct sau prin reprezentant, vă exercitați drepturile menționate mai sus, în mod vădit nefondat, nejustificat sau excesiv, în special din cauza caracterului repetitiv, “INFOTURISM GRUP” SRL poate:

fie să perceapă o taxă rezonabilă ținând cont de costurile administrative pentru furnizarea informațiilor sau a comunicării sau pentru luarea măsurilor solicitate;

fie sa refuze sa dea curs cererii.

De asemenea, în cazul în care persoanele vizate, direct sau prin reprezentant, iși exercită dreptul de opoziție în mod vădit nefondat, nejustificat sau excesiv, în special din cauza caracterului lor repetitiv, “INFOTURISM GRUP” SRL este îndreptățită să rezilieze Contractul încheiat cu Clientul “INFOTURISM GRUP” SRL, fără nicio altă formalitate sau intervenție a instanțelor judecătorești, cu excepția unei notificări prealabile.

De asemenea, dumneavoastră vă este recunoscut dreptul de a depune o plângere în fața unei autorități de supraveghere și de a introduce o cale de atac judiciară.

 

Cum va puteți exercita drepturile dumneavoastră?

Pentru exercitarea acestor drepturi, dumneavoastră vă puteți adresa Specialistului de date personale din cadrul “INFOTURISM GRUP” SRL cu o cerere scrisă, datată și semnată la adresa de e-mail: info@airservice.md sau la următoarea adresă de corespondență: “INFOTURISM GRUP” SRL,  MD-2012, Republica Moldova, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare, 3, tel: (373 22) 800 100; fax: (373 22) 549 339.

Cererii i se va atașa o copie lizibila a actului de identitate al semnatarului.

Aceste prevederi pot suferi modificări/actualizări ocazionale. Vă recomandăm să verificați la fiecare utilizare a website-urilor “INFOTURISM GRUP” SRL prezentele prevederi, pentru a fi tot timpul informați în legătură cu acestea. Prin accesarea website-urilor “INFOTURISM GRUP” SRL sau utilizarea serviciilor “INFOTURISM GRUP” SRL prin intermediul website-urilor menționate, ulterior modificărilor, se vor considera acceptate, noile prevederi.

 

Administrația: 29 iulie 2024